8 клас
Для роботи потрібно встановити програму Lazarus на свій ПК
Тема: Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список
Опрацювати
§6.5.
Виконати
:
-
Намалювати
блок-схему і пояснити хід виконання послідовності команд. Підручник, с.212,
завдання 1, 2, 3.
-
Пояснити
відмінності у виконанні команди розгалуження із завдання 1 і послідовності
розгалуження із завдання 2.
-
Створити
проект, у якому можна обчислити суму або різницю, або добуток, або частку від
ділення двох довільних дійсних чисел залежно від вибраного пункту розкривного
списку.
Тема: Алгоритм з повторенням
для опрацювання величин. Цикл з лічильником
Опрацювати
§.6.6
Виконати
:
-
Складіть
блок-схему фрагмента алгоритму і виконайте його. Підручник с.216, завдання 1,
2.
Тема: Цикл з лічильником. Складання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання
Опрацювати §.6.6
Виконати
:
-
Складіть
блок-схему алгоритму знаходження суми п’яти чисел, перше з яких дорівнює 7, а
кожне із чотирьох наступних на 3 більше від попереднього. Виконайте алгоритм.
Тема: Цикл з передумовою
Опрацювати §.6.7
begin
Побудувати у зошиті блок-схему циклу з передумовою, с 217, мал.6.31
Оператор циклу з передумовою while .. do
Загальний вигляд оператора:
While <умова> do
end;
де умова – це вираз логічного типу, визначальна умова виконання тіла циклу. Оператори тіла циклу виконуються, поки умова не стане хибною (False).
Задача 1.
Задача 2.
Знайти суму n елементів послідовності чисел 2,5; 3,0; 3,5; 4,0... Кількість елементів користувач вводить з клавіатури.
Тема: Практична робота №13. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин
Виконати у середовищі Lazarus практичну роботу на сторінці 220. Виконаний проєкт надіслати на поштові адреси, які розміщени нище.
Підсумкове тестування з теми: Алгоритми роботи з об'єктами та величинами
Підсумкове тестування з теми: Алгоритми роботи з об'єктами та величинами
Зайти на сайт join.naurok.ua та ввести
код доступу 8-А клас 199213
код доступу 8-Б клас 599228
Тема: Розв'язування компетентнісних задач
Виконати задачу №2 (перейти за посиланням)
Створити проект для розв'язання відомої задачі-головоломки «Кролики і числа», описаної у «Книзі Абака» в 1202 році італійським математиком Леонардо Фібоначчі. На початку січня тобі подарували пару новонароджених кроликів. Відомо, що кожна пара кроликів кожні 2 місяці народжує нову пару кроликів. Скільки пар кроликів у тебе буде у грудні?
Завдання №2.
Побудуйте схему маршруту екскурсії та опис історичних пам'яток Петрового з використанням текстового процесора, наприклад Word, для зображення схеми маршруту екскурсії та редактора відео для створення відеосюжету про історичні пам'ятки.
Виконані завдання надсилати на адресу:
pgimnazia1@gmail.com
Коментарі
Дописати коментар