8 клас



Для роботи потрібно встановити програму  Lazarus на свій ПК

Тема: Елементи для введення даних: текстове поле, прапорець, випадаючий список


Опрацювати §6.5.
Виконати :
-         Намалювати блок-схему і пояснити хід виконання послідовності команд. Підручник, с.212, завдання 1, 2, 3.
-         Пояснити відмінності у виконанні команди розгалуження із завдання 1 і послідовності розгалуження із завдання 2.
-         Створити проект, у якому можна обчислити суму або різницю, або добуток, або частку від ділення двох довільних дійсних чисел залежно від вибраного пункту розкривного списку.


Тема: Алгоритм з повторенням для опрацювання величин. Цикл з лічильником

Опрацювати §.6.6
Виконати :
-         Складіть блок-схему фрагмента алгоритму і виконайте його. Підручник с.216, завдання 1, 2.


Тема: Цикл з лічильником. Складання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання

Опрацювати §.6.6
Виконати :
-         Складіть блок-схему алгоритму знаходження суми п’яти чисел, перше з яких дорівнює 7, а кожне із чотирьох наступних на 3 більше від попереднього. Виконайте алгоритм.

Тема: Цикл з передумовою

Опрацювати §.6.7

Побудувати у зошиті блок-схему циклу з передумовою, с 217, мал.6.31

Оператор циклу з  передумовою while .. do

Загальний  вигляд  оператора:
While <умова> do
begin
   <тіло циклу>
end;
де умова – це вираз логічного типу, визначальна умова виконання тіла циклу. Оператори тіла циклу виконуються, поки умова не стане хибною (False). 

Задача 1.


За поданим зразком розвязати наступну задачу:
Задача 2. 
Знайти суму n елементів послідовності чисел 2,5; 3,0; 3,5; 4,0... Кількість елементів користувач вводить з клавіатури.


Тема: Практична робота №13. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин

Виконати у середовищі Lazarus практичну роботу на сторінці 220. Виконаний проєкт надіслати на поштові адреси, які розміщени нище.




Підсумкове тестування з теми: Алгоритми роботи з об'єктами та величинами
Зайти на сайт join.naurok.ua  та ввести 
код доступу 8-А клас 199213

код доступу 8-Б клас 599228


Тема: Розв'язування компетентнісних задач

Виконати задачу №2 (перейти за посиланням)
Створити проект для розв'язання відомої задачі-головоломки «Кролики і числа», описаної у «Книзі Абака» в 1202 році італійським математиком Леонардо Фібоначчі. На початку січня тобі подарували пару новонароджених кроликів. Відомо, що кожна пара кроликів кожні 2 місяці народжує нову пару кроликів. Скільки пар кроликів у тебе буде у грудні?



Завдання №2. 

Побудуйте схему маршруту екскурсії та опис історичних пам'яток Петрового з використанням текстового процесора, наприклад Word, для зображення схеми маршруту екскурсії та редактора відео для створення відеосюжету про історичні пам'ятки.



Виконані завдання надсилати на адресу: 

 pgimnazia1@gmail.com









Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дистанційне навчання

Запитання, відповіді

Оновлені завдання по класах